در این دوره ، وقتی تقریباً همه چیز دیجیتالی است ، تعجب آور نیست که تقریباً همه شرکت ها فضای اینترنت خود را دارند. در گذشته آنها مجبور بودند به تبلیغاتی که روی تیر یا هر چیز دیگری در خیابان نصب شده بود اعتماد کنند تا به مردم اطلاع دهند که آنجا هستند. مردم تمایل …
برنامهای برای یکطرفه کردن جادهها نداریم / مسافران، بازگشت را به تعویق نیندازند
پیشنهاد اورژانس برای استفاده ازدستگاههای«الکتروشوک»درمترو/نیازبه پایگاههای چند منظوره در مترو
جزئیاتی از رویداد ملی کرسیهای آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی
اهمیت ,مردم ,تقریباً ,، ,اینترنتی ,بازاریابی ,اهمیت بازاریابی ,تقریباً همه ,بازاریابی اینترنتی ,دیگری در ,در خیابان ,اهمیت بازاریابی اینترنتی
درباره این سایت