بازاریابی سنتی – مقدمه ای بر بازاریابی آفلاین – قسمت 1
هنر بازاریابی به عنوان یک کل بازاریابی فرآیند شناسایی محصولات یا خدماتی است که ممکن است مشتریان خاصی را به خود جلب کند و سپس تصمیم می گیرد که از کدام استراتژی برای ارتقا them آنها استفاده شود. این اقدام مشترک با هدف ایجاد ارزش مشتری و ایجاد روابط قوی با مشتریان به منظور جلب …
برنامهای برای یکطرفه کردن جادهها نداریم / مسافران، بازگشت را به تعویق نیندازند
پیشنهاد اورژانس برای استفاده ازدستگاههای«الکتروشوک»درمترو/نیازبه پایگاههای چند منظوره در مترو
جزئیاتی از رویداد ملی کرسیهای آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی
بازاریابی ,– ,جلب ,مشتریان ,ایجاد ,قسمت ,بازاریابی آفلاین ,– قسمت ,قسمت 1 ,بازاریابی سنتی ,بر بازاریابی
درباره این سایت